Har du et system for å lett kunne informere kundene dine om ting som skjer i media?
– viktige ting som skjer i media relatert til din profesjon? Eller lar du dine pasienter heller bestille time hos akupunktøren som er i media?
– nyhetsstoff relatert til din profesjon
– sesong relatert stoff?
Media er ofte fulle av det.
Et eksempel er så vi under OL. Media var fulle av artikler om cupping og har besøkt et par klinikker og tatt bilder.
Men dine pasienter vet ikke det du vet. Og vi glemmer ofte at de ikke vet eller ikke husker. De vil helst gå til noen de kjenner, men antar at det ikke er deg. Fordi de kom til deg første gang for noe annet, eller har glemt deg.
Dermed bestiller de gjerne time hos utøveren som er i media.
Sånn er det bare.
Du må ha et system for lett å kunne informere og fortelle dine pasienter og potensielle pasienter (minst like viktig).
Ikke en og en, da er det ofte for sent.
Kundene kan komme inn med år imellom. Din jobb i mellomtiden er å minne de på at du er der for de. Og kommunisere hva du kan hjelpe de med og gi de tips og råd, så de blir glade 🙂
Som f.eks “har du sett artiklene i media om cupping?
Vi tilbyr det her på klinikken. Vil du vite mer om det……syns du det ser skummelt ut?….dette er måten vi gjør det på…”
(Selvfølgelig innenfor markedsføringsloven)
Og det fine er at du deler kun det du føler er riktig å dele og på den måten som føles riktig for deg.
Eller dersom du f.eks er coach.
Nå står det mye i media om “hvordan komme lettere i gang etter ferien”. Folk leser det. Folk kjenner seg igjen.
Del dine råd.
I klinikk-kurset lærer jeg deg enkelt hvordan du kan gjøre dette. Hvordan du enkelt setter det opp.
Klinikken jeg hadde, ville ALDRI vært den samme uten!
Har du allerede satt opp et slikt system?
Gratulerer! Du er en av få 🙂
<3 Jorunn
Er du med i Facebook gruppen for terapeuter? Den er gratis og du finner den her