Litt slunken timeliste?
Da jeg drev klinikk i gamle rikshospitalets kvinneklinikk, så var e-post en tingene som virkelig hjalp meg å knytte kontakt med flere pasienter.
Ikke “sleezy salgs” eposter. Nei, eposter med nyttig informasjon til pasientene.
Jeg vil si at det var en av de viktigste tingene jeg gjorde og som konstant gjorde at nye pasienter booket time.
Stadig vekk hørte jeg “nå har jeg lest epostene dine en stund og forstår at dette kan du, så nå ville jeg bestille time”.
Jeg har et opptak tilgjengelig for deg – hvor du kan se helt konkret hvordan du selv kan sette dette opp
Der og da. Du kan du pause videoen og gjøre det samme steg for steg.
Jeg deler skjermen min og vise hvordan det ser ut inne i min nyhetsbrev leverandør og jeg tar deg gjennom – hvordan du setter dette opp selv.
– hvordan du setter opp din første e-post
– hvordan du setter opp en serie som jobber for deg automatisk
– hva du bør dele av innhold
– hvordan du bruker e-post til dine eksisterende kunder for å minne de på at du finnes (det må de jo – ikke sant. hvem har ikke hørt “jeg trodde du bare behandlet…”)
Helt konkret hvordan dette gjøres.
Du kan selv sette opp ditt e-post system der og da eller spole deg gjennom opptaket mens du lager ditt system.
Hvis du har vurdert å gjøre det samme, så bli med i klinikk-kurset nå og se opptaket mens du lager ditt system.
<3 Jorunn
Har du blitt med i gratis Facebook gruppa for terapeuter? Det er gøyere å være sammen om det 🙂 Bli med her